Page Graphics
Girly Quotes

sâmbătă, 9 octombrie 2010

De ce vor tatii baieti

Am facut un studiu in mintea mea infinita si am realizat de ce vor, probabil, baieti tatii.
Probabil stiti deja, dar sigur nu aveti exact aceleasi presupuneri.
Deci, tatii vor baieti pentru ca:

~ le poarta numele mai departe
~ au ocazia ca la nunta fiului sa fie numit "Cuscru Mare"
~ baietii au putere
~ e bine sa ai si un baiat
~ (tatal) poate sa vorbeasca orice cu fiul sau
~ are ocazia ca la nasterea acestuia sa spuna " E baiat! "
~ poate sa il vada impreuna cu o fata eleganta (ca daca ar avea fata, ar vedea-o cu o bruta, chiar daca e sau nu)

Si...sincer nu mai am idei :-??
Dar daca are fete, ca si tatal meu [care are 2 :))] beneficiaza de mult mai multe lucruri in favoarea sa, dar, ce sa-i faci,
tatii vor baieti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu